مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 فروردین 1394 ساعت 20:052015-04-07بين الملل

دولت استرالیا متهم شد در برابر تجاوز جنسی به کودکان پناهجو سکوت کرده است


کارکنان سابق یک مرکز نگهداری پناهجویان مهاجر نزدیک سواحل استرالیا از جمله روانپزشکان و مسئولان امور اجتماعی، امروز سه شنبه دولت استرالیا را به کوتاهی در مقابله با تجاوز جنسی مستمر به کودکان پناه جو در این مرکز پناهجویان متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از سیدنی، بیش از 24 نفر از کارکنان این مرکز پناهجویان در جزیره ناوارو در اقیانوس آرام در نامه ای سرگشاده که رادیو استرالیا منتشر کرد اعلام کردند دولت استرالیا دست کم از سال 2013 از این مسئله باخبر بود ولی اقدامی نکرد.

استرالیا به علت سیاست سخت گیرانه در برابر مهاجرت به این کشور از جمله انتقال پناهجویان به اردوگاه هایی در پاپوا گینه نو و ناوارو و نگهداری آنها در این مراکز به مدت طولانی، با انتقادات داخلی و خارجی مواجه است.

کارکنان سابق مرکز پناهجویان در ناوارو اعلام کردند، دولت استرالیا و اداره مهاجرت و مرزبانی این کشور به مسئله تجاوز جنسی به کودکان و آزار جنسی زنان در این مرکز به مدت بیش از 17 ماه، بی توجهی کرده است.

در این نامه آمده است، در نوامبر 2013 یک کودک در این اردوگاه پناهجویان مورد تجاوز جنسی نگهبان اردوگاه قرار گرفت ولی دولت استرالیا این کودک را به رغم نگرانی هایی که درباره اش وجود داشت به مکان دیگری منتقل نکرد و در نتیجه این کودک بار دیگر قربانی تجاوز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت استرالیا متهم شد در برابر تجاوز جنسی به کودکان پناهجو سکوت کرده است

دولت استرالیا متهم شد در برابر تجاوز جنسی به کودکان پناهجو سکوت کرده است