مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 فروردین 1394 ساعت 15:402015-04-04اقتصادي

پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان فروردین 94


معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان تا پایان فروردین امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو " محمد حسن زدا با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای تعیین درصد افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش خود در حال رایزنی با دستگاههای زیربط است، تاکید کرد: در صورت تصویب درصد پیشنهادی در هیئت وزیران، تامین اجتماعی آمادگی دارد تا پایان فروردین امسال ما به التفاوت حقوق این گروه از بیمه شدگان را بپردازد.

وی تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر برشمرد و گفت: بر اساس ماده 111 قانون تامین اجتماعی ، افزایش حقوق بیمه شدگان حداقل بگیر نباید کمتر از حداقل حقوق تعیین شده سالانه باشد .

زدا همچنین درباره بیمه شدگانی که میزان دریافتی آنان بیشتر از حداقل حقوق تعیین شده است، گفت: درصد افزایش حقوق این افراد نیز بر اساس ماده 96 قانون تامین اجتماعی مطابق با هزینه های زندگی و درصد تورم در جامعه مشخص خواهد شد.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی همچنین به ماده 28 قانون تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: بر اساس این ماده قانونی، سهم کارگران از هزینه های بیمه ای 7 درصد و کارفرمایان 23 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان فروردین 94

پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان فروردین 94