مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 فروردین 1394 ساعت 10:302015-04-02سياسي

آیت الله خاتمی: انتقاد از دولت باید مهربانانه باشد


عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقاد از دولت باید سازنده، مهربانانه و منصفانه بوده و پاسخ دولت نیز باید مهربانانه و حمایتگرانه باشد.

- آیت الله سید احمد خاتمی چهارشنبه شب در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و این همدلی و همزبانی با اطاعت ملت و دولت از خط مشی رهبری محقق می شود.

وی افزود: حمایت از دولت های اسلامی خط مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و مسوولان باید از سوی ملت مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: انتقاد از دولت باید منصفانه باشد و از اقدامات مطلوب دولت نیز تمجید شود و ملاک عمل دولت هم باید قانون و استفاده از افراد قانونمدار و ولایتمدار در مدیریت ها باشد و فتنه گران نباید در جایگاه های کلیدی مدیریتی نظام نقش ایفا کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: هنگام بحران و حادثه تنها جریان متدین، انقلابی و مدافع پیوند دین و سیاست می تواند نجاتگر ملت مسلمان ایران باشد و همزبانی ملت و دولت در سایه ولایت، انقلاب اسلامی را حفظ می کند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: پشتیبانی ملت از ولایت فقیه بود که این انقلاب را در 36 سال گذشته در مقابل فتنه گری های عده ای در داخل کشور و توطئه های دشمنان حارجی حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: انتقاد از دولت باید مهربانانه باشد

آیت الله خاتمی: انتقاد از دولت باید مهربانانه باشد