مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 21:002015-04-01بين الملل

رژیم صهیونیستی: توافقی در کار نخواهد بود


وزیر دفاع رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت که مذاکرات هسته ای که هم اکنون در لوزان سوییس در جریان است به توافقی با تهران منتهی نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که انتظار ندارد گفت وگوهای لوزان درباره برنامه هسته ای ایران به توافقی با تهران منتهی شود.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: قطعاً بیانیه یا برگه امضا شده ای وجود خواهد داشت اما این اسناد فقط بیانیه ای از خواسته ها بوده که تلاش برای نتیجه گیری این دور از مذاکرات بدون شکست کامل است اما بدون آنکه گروه ها کاملاً راضی شوند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: شاهد هستیم که این توافق بدی برای غرب بوده و به ایران نباید ظرفیت غنی سازی داده شود.

وی افزود: اگر به ایران قابلیت توسعه سانتریفیوژهای پیشرفته داده شود، زمان گریز هسته ای برای ایران به کمتر از یک سال خواهد رسید و بهتر است که غرب به جای امضای توافق بد، هیچ گونه توافقی را امضا نکنند.

یعلون گفت: تنها انزوای دیپلماتیکی و افزایش تحریم های اقتصادی به همراه گزینه حمله نظامی به ایران می تواند رژیم ایران را در برابر معضل بمب یا بقا قرار دهد.

این در حالی است که مذاکرات هسته ای لوزان وارد هشتمین روز خود شده است تا دیپلمات ها بار دیگر رایزنی و چانه زنی ها را برای دستیابی به راه حل هایی درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی: توافقی در کار نخواهد بود

رژیم صهیونیستی: توافقی در کار نخواهد بود