مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 18:452015-04-01سياسي

12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، استانداری و سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در بیانه های جداگانه ، 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما (واحد مرکزی خبر) ، در بخشی از این بیانیه ها آمده است ، حماسه دوازدهم فروردین ماه یادآور انتخابات تاریخ ساز جمهوری اسلامی به عنوان نظامی نوید بخش به پیروزی و غلبه حق علیه باطل در میان مظلومان تاریخ ، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و تجلی همدلی و همزبانی ملت ونظام اسلامی است.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه استان خراسان شمالی هم با تبریک روز جمهوری اسلامی ایران گفت:12 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یک روز به یاد ماندنی است که یاد آور بخش عظیمی از تاریخ پرافتخار نظام است.

حجت الاسلام احمدی خرم افزود: درنظام ما بر خلاف تمامی نظام های دنیا دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت هر دو با هم لحاظ شد و حکومتی تاسیس شد که نمونه آن در تاریخ بی سابقه است.

مراسم بزرگداشت 12 فروردین در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه ویژه امامزادگان در بین مردم گفت : هدف از برگزاری این مراسم ، گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و تلاش در راستای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران