مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 17:252015-04-01اقتصادي

افزایش اندک بهای نفت برنت


قیمت های نفت دربازار های اروپایی که از ادامه گفتگوهای مربوط به برنامه هسته ای ایران وتقویت احتمال لغو تحریم های اقتصادی و در نتیجه عرضه نفت این کشور به بازار ، تاثیر منفی گرفته است، روند نامشخصی را در پیش گرفت .

حدود ساعت 10 و پنج دقیقه به وقت گرینویچ( 12 و پنج دقیقه به وقت پاریس ) بهای هربشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در مه 55 دلار و 14 سنت در بازار بین المللی لندن به فروش رسید که سه سنت در مقایسه با پایان کار سه شنبه افزایش نشان می دهد.

در مبادلات الکترونیکی نیویورک ، بهای هربشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت ( نفت پایه آمریکا ) برای تحویل در همین موعد با 29 سنت کاهش به 47 دلار و 31 سنت رسید.

گفتگوهای مربوط به برنامه هسته ای ایران پس از یک هفته گفتگوهای فشرده در لوزان با وجود پایان مهلت 31 مارس که برای به دست آوردن توافقنامه اولیه تعیین شده است ، ادامه یافت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از نیویورک ، الستر مک کیگ تحلیلگر مسایل نفت اعلام کرد ضرب الاجل برای گفتگوها تمدید شد و این مسئله موجب افزایش احتمال رسیدن به توافق و رفع تحریم ها و عرضه بیشتر نفت خام ایران به بازار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اندک بهای نفت برنت

افزایش اندک بهای نفت برنت