مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 16:302015-04-01اجتماعي

آخرین وضعیت پیش بینی آب وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه 12 فروردین


توصیه می کنیم مسافران بازگشت از سفر خود را توزیع کرده و بین روزهای دوازدهم و چهاردهم فروردین به شهرهایشان بازگردند و در بازگشت از سفر عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد نداشته باشند از سوی دیگر با توجه به اینکه سفر طولانی آنها را خسته کرده حتما برای بازگشت .

- "مسافران بازگشتشان را توزیع کنند؛ این مهم ترین نکته ای است که رییس پلیس راهور به مسافران نوروزی در پایان تعطیلات توصیه می کند؛ توصیه ای که از پیش بینی شدت گرفتن ترافیک راه ها و متاسفانه افزایش خطر تصادفات نشات می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار اسکندر مومنی، رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از پلیس راه ساری- میاندرود- نکا با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی گفت: توصیه می کنیم شهروندان بازگشت سفر خود را بین روزهای 12 تا 14 فروردین توزیع کنند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال 92 درصد رانندگان قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده اند، افزود: 8 درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی کنند که پلیس قطعا با آنها به صورت قاطع برخورد می کند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات دریافتی تمامی جاده های برون شهری ترافیک پرحجم دارند و در خروجی های استان مازندران، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان و ورودی و خروجی استان های قم،فارس و اصفهان ترافیک پر حجم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیش بینی آب وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه 12 فروردین

آخرین وضعیت پیش بینی آب وهوا و ترافیک؛ چهارشنبه 12 فروردین