مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 14:452015-04-01اجتماعي

توصیه های سیزده بدری معصومه ابتکار


توصیه های سیزده بدری معصومه ابتکاررییس سازمان حفاظت محیط زیست در آستانه سیزده فروردین روز طبیعت، از هموطنان خواست به منظور بهره مندی از محیط زیستی زیبا، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست در آستانه سیزده فروردین روز طبیعت، از هموطنان خواست به منظور بهره مندی از محیط زیستی زیبا، سالم و بانشاط، در پاسداشت طبیعت کوشا باشند و تخلفات زیست محیطی به وی‍ژه در روز طبیعت را به سامانه1540 این سازمان گزارش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار با تبریک سال نو و تجدید حیات طبیعت به هموطنان، اظهار کرد: احترام به محیط زیست، احترام به خالق یکتا و احترام به زندگی است و تخریب آن خیانت در امانت و ظلم به نسل های آینده است.

وی با اشاره به دیدار دست اندرکاران حوزه محیط زیست با رهبر معظم انقلاب در اسفند ماه سال گذشته گفت: توجه راهبردی ایشان به مباحث محیط زیست اتفاق کم نظیری بود که نشان داد ایشان نگاه جامعی به همه ابعاد محیط زیست دارند و محیط زیست را یک مسأله ملی می دانند که همه قوا در حفظ آن مسئولیت دارند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط زیست، هماهنگی و همراهی بیشتری داشته باشند.

ابتکار سپس به نقش مردم در حفظ محیط زیست تاکید و با اشاره به فرا رسیدن 13 نوروز روز انس با طبیعت، افزود: مسافران گرانقدر با همت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های سیزده بدری معصومه ابتکار

توصیه های سیزده بدری معصومه ابتکار