مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 13:002015-04-01فرهنگي

فیلم: «شکست ناپذیر» را تماشا کنید.


«شکست ناپذیر» فیلمی برگرفته از کتاب «لارا هیلن براند» است و زندگی قهرمان جنگ «لویی زامپرینی» است.

«زامپرینی» دانش آموزی بود که در سال 1936 در المپیک برلین در رشته دو میدانی مقابل «جس اونز» قرار گرفت، - اگر چهره ای شناخته شده چون یک سیاستمدار سرشناس یا یک قهرمان المپیک باشید و به عنوان سرباز در جنگ اسیر شوید، چه لحظاتی انتظارتان را می کشد و چه روزگاری را در اسارت سپری می کنید؟ آیا خرد شدن چنین کاراکتری بهترین تاکتیک برای تخریب روحیه اسرای دشمن نیست و آیا می توان تحت چنین شرایطی دوام آورد؟ ظاهراً می توان دوام آورد و دومین ساخته آنجلینا جولی درباره مردی است که در این شرایط زنده مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آنجلینا جولی چند سالی است که آهسته آهسته از بازیگری فاصله می گیرد و در کارگردانی سینما متمرکز می شود.

سرزمین خون و عسل / In the Land of Blood and Honey نخستین ساخته اش برای 69 جایزه فیلم غیرانگلیسی زبان گلدن گلوب رقیب جدایی نادر از سیمین اثر تحسین شده فرهادی بوده و البته نتوانست در این رقابت پیروز باشد، در دومین تجربه کارگردانی هاش، شکست ناپذیر / Unoken توانست اثری خلق کند که مورد توجه منتقدین و از آن مهم تر، کمپانی های فیلم سازی قرار گیرد و 25 دسامبر امسال همزمان با عید کریسمس اکران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم: «شکست ناپذیر» را تماشا کنید.

فیلم: «شکست ناپذیر» را تماشا کنید.