مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 08:302015-04-01اجتماعي

اقدامات شهرداری، از پیشرفت چشمگیر در مترو تا افتتاح پل زیبای طبیعت


شهرداری تهران به عنوان متولی یکی از بزرگترین کلانشهرهای جهان سالانه پروژه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را جهت رفاه حال شهروندان تهرانی به بهره برداری می رساند.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی "خبرگزاری دانشجو"، شهرداری تهران به عنوان متولی یکی از بزرگترین کلانشهرهای جهان سالانه پروژه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را جهت رفاه حال شهروندان تهرانی به بهره برداری میرساند که گزارش مختصری از آنچه در سال 93 انجام شد در ادامه ارائه خواهد شد.

پیشرفت چشمگیر در گسترش متروی تهران از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه عمران شهری و حمل و نقل و ترافیک شهری در سال 93 میتوان به ساخت تونل شمالی خط 3 مترو به طول 18 کیلومتر تهران اشاره کرد که در مسیر ایستگاه شهید بهشتی مسافران به شهرک شهید محلاتی ارائه خدمات و سرویس دهی خواهد داشت.

لازم به ذکر است، در این مسیر 8 ایستگاه پیش بینی شده که در ماه های بعد نیز تعداد بیشتری از خطوط ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

همچنین خط 6 و 7 مترو تهران بر اساس وعده داده شده به مردم تهران قطعا تا پایان سال 95 وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

افتتاح پل طبیعت؛ بزرگترین پل پیاده رو کشور از جمله پروژه های عمرانی که در سال 93 به بهره برداری رسید، احداث پل طبیعت بود که با هفت هزار متر مربع مساحت و سه ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری، از پیشرفت چشمگیر در مترو تا افتتاح پل زیبای طبیعت

اقدامات شهرداری، از پیشرفت چشمگیر در مترو تا افتتاح پل زیبای طبیعت