مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 21:052015-03-31ورزشي

صعود تیم امید به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک/ به لطف تفاضل گل صعود کردیم


تیم ملی امید ایران با وجود شکست مقابل عربستان به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم مرحله اول گروهی، راهی مرحله بعدی انتخابی المپیک 2016 ریو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو تیم ملی امید ایران با وجود شکست 2 بر یک مقابل عربستان به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم مرحله اول گروهی، راهی مرحله بعدی انتخابی المپیک 2016 ریو شد.

از گروه سوم رقابت ها که تیم ملی ایران نیز در آن حضور داشت، تیم امید ایران با 9 امتیاز به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم مرحله اول گروهی، راهی مرحله بعدی انتخابی المپیک 2016 شد.

بر همین اساس و در بین تیم های دوم تیم تایلند با بالاترین امتیاز به عنوان بهترین تیم دوم راهی مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو شد و شاگردان خاکپور نیز در حال حاضر و در بین تیم های دیگر با امتیاز مساوی و به خاطر تفاضل گل بهتر راهی دور نهایی انتخابی شدند.

البته هنوز دیدار تیم های ملی عمان و عراق از گروه اول و دیدارهای گروه دوم نیز برگزار نشده است اما برگزاری این دیدارها نیز خطری برای صعود ایران به مرحله بعدی ایجاد نخواهد کرد.

در حال حاضر نیز تیم های ویتنام، یمن و ازبکستان پس از تایلند و ایران قرار دارند که با برگزاری دیدار عمان و عراق از گروه اول و همچنین برگزاری دیدارهای گروه دوم به طور حتم ترکیب 3 تیم صعود کننده بعدی نیز دستخوش تغییر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم امید به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک/ به لطف تفاضل گل صعود کردیم

صعود تیم امید به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک/ به لطف تفاضل گل صعود کردیم