مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 20:002015-03-31بين الملل

ما که از سر ترس با اردوغان مذاکره نمی کنیم، چرا از مذاکره با او بترسیم؟


شاید اگر این دعوت پس گرفته شود، بار دیگر که سفر یکی از سران ایران و ترکیه به کشور دیگر برنامه ریزی می شود، فهرست سخنان جنجالی اردوغان از چیزی که هست هم طولانی تر باشد.

- شاید بهتر باشد به جای لغو سفر اردوغان به فکر ترتیب دادن سفر مقامات منطقه ای دیگری به ایران بود که پیاده شدن هر یک از آنها از پلکان هواپیما در تهران، میخی دیگر بر تابوت ائتلاف های نامیمون این روزهای منطقه است.

روابط ایران و ترکیه در معرض آزمایشی بزرگ قرار گرفته است.

اردوغان رییس جمهور این روزهای ترکیه که تغییر شدید رفتار و مواضع تحریک آمیز ویژگی سیاست خارجی وی در سال های اخیر بوده است، این بار به گونه ای سخن گفته است که بسیاری از رسانه ها رفتار او را حرکت در جهت تقابل تمام عیار با ایران تعبیر کرده اند؛ اما آیا این رفتارها دلیل مناسبی برای پس گرفتن دعوت رییس جمهور از وی برای سفر به ایران است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در حالی که پس از تجاوز نظامی ائتلافی به رهبری عربستان سعودی به یمن، جنجال اظهارات اردوغان رییس جمهور ترکیه بر روابط ایران و ترکیه سایه افکنده است و چندین نماینده مجلس خواهان لغو دعوت از وی به ایران شده اند، اردوغان در ادامه سخنان تند خود در جریان سفر به اسلوونی از تغییر نکردن برنامه سفر به ایران خبر داده و معترضان به سفر احتمالی وی به تهران را افرادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما که از سر ترس با اردوغان مذاکره نمی کنیم، چرا از مذاکره با او بترسیم؟

ما که از سر ترس با اردوغان مذاکره نمی کنیم، چرا از مذاکره با او بترسیم؟