مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 19:452015-03-31اقتصادي

گزارش: دربند، در بند


بعد از گذر از تندیس کوهنورد در میدان سربند در محله دربند تهران به اغذیه فروشی هایی می رسی که ورودی دربند را در محاصره خود در آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر)، رستوران ها و آبمیوه فروشی ها در سمت راست و چپ گذرگاه دربند نظر هر رهگذری را اعم از بزرگ و کوچک به خود جلب می کند .

به ویژه که دم دمای ظهر باشد و بعد از کوهنوردی و پیاده روی طولانی نوشیدن یک لیوان آب میوه و غذای خوشمزه آدم را سر حال می آورد البته به این شرط که آبمیوه و غذایی که میل می شود بهداشتی باشد و سلامت آن رعایت شده باشد.

امروز گشت مشترک تعزیرات و شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و بازرس اصناف استان تهران برای بازرسی از اغذیه فروشی ها و رستوران های سرراهی کوهنوردان راهی دربند شدند ما هم با دوربین آنها را همراهی کردیم .

از همان ابتدای کار که گشت تعزیرات وارد میدان دربند شد از دور توجه هر رهگذری را به خود جلب کرد که متعاقب آن برخی از رستوران ها و اغذیه فروشی ها به گفته رهگذران دستپاچه شروع به بستن مغازه های خود کردند .

نخستین واحدی که گشت تعزیرات از آنجا بازرسی کرد یک آبمیوه فروشی در سمت چپ ورودی دربند بود که بعد از بازرسی مشاهده شد برخی میوه های فاسد داخل یخچال و مغازه جای داده است هر چند که فروشنده مدعی شد این میوه ها برای فروش نیست بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش: دربند، در بند

گزارش: دربند، در بند