مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 15:502015-03-31اجتماعي

عمده ترین علل تصادف ایام نوروز در پایتخت


البته در این ایام شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در صحنه بوده ایم به طوری که تا به این لحظه از سال تنها یک مورد حادثه منجر به فوت در صحنه در حوزه استحفاظی راهور پایتخت گزارش شده است که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی پایتخت در یازدهمین روز از سال جدید از آمادگی صد درصدی نیروهای پلیس برای آغاز موج دوم بازگشت از سفرهای نوروزی در مبادی ورودی پایتخت خبر داد.

سرهنگ ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در یازدهمین روز از سال جدید اظهار کرد: برابر آخرین اخبار و گزارش های دریافتی مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر و بزرگراه های پایتخت وجود ندارد و اگرچه حجم تردد در برخی از معابر بالاست اما ترافیک سنگینی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه در برخی از ساعات روز در محدوده خیابان جمهوری شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم اظهار کرد: در دیگر معابر مشکلی وجود ندارد.

عابدی همچنین از آماده باش پلیس راهور پایتخت همزمان با آغاز موج دوم بازگشت از سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می شود موج دوم سفرهای نوروزی از عصر امروز آغاز شود ماموران راهور نیز در این خصوص به حالت آماده باش درآمده اند و با استقرار در مبادی ورودی پایتخت نسبت به روان سازی ترافیک و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده ترین علل تصادف ایام نوروز در پایتخت

عمده ترین علل تصادف ایام نوروز در پایتخت