مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 14:202015-03-31سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص حوادث یمن


بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با صدور بیانیه حوادث یمن را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو " از ساری، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با صدور بیانیه حمله عربستان به یمن و سکوت سازمان های بین المللی را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است: ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

امام خمینی (ره) پس از بیداری اسلامی و خروش و انقلاب مردمان ستمدیده و مظلوم، باری دیگر شاهد خدعه ها و دسیسه های مستبدان و مستکبرین جهانی و مزدورانشان در منطقه برای برچیدن این انقلاب های مردمی هستیم؛ چرا که در این انقلاب ها مردم بیدار و با بصیرت، ابراهیم وار برای سرنگونی و درهم شکستن طاغوت و ستم و بت های دست نشانده ی همین مستکبرین حیله گر، جانانه تلاش کردند.

مستکبرانی که با شعارهای فریبنده و دروغین همواره سعی در پیش برد اهداف شوم و پلید خویش دارند و بر ملل مظلوم و ستم دیده، علی الخصوص مردم بی دفاع و مظلوم مسلمان، ظلم و ستمی وحشیانه و ناجوانمردانه روا می دارند و مزدوران خائنی که در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص حوادث یمن

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص حوادث یمن