مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 23:402015-03-30سياسي

«اسلام کریم اف» باز هم رییس جمهور ازبکستان شد


اسلام کریم اف با بدست آوردن 90 درصد رای مردم ازبکستان به عنوان رییس جمهوری این کشور انتخاب شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو رییس ستاد مرکزی انتخابات ازبکستان ساعتی پیش گفت: روز یکشنبه 29 مارس (9 فروردین) در ازبکستان انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان برگزار و در آن اسلام کریم اف با بدست آوردن بیش از 90 درصد رای به عنوان رییس جمهوری ازبکستان انتخاب شد.

میرزا اولغ بیک عبدالسلام اف روز دوشنبه در مرکز مطبوعات ملی این کشور در جمع ناظران سازمان های بین المللی و کشورهای خارجی افزود: در این انتخابات 20 میلیون و 798 هزار و 52 نفر از اتباع واجد شرایط این کشورحضور داشته اند و 17 میلیون و 122 هزار و 159 نفر آنها به اسلام کریم اف رای داده اند.

به گفته وی، بیش از 2 درصد مردم به حاتمجان کتمان اف از حزب دموکراتیک خلق، بیش از 3 درصد به اکمل سعیداف از حزب دموکراتیک ازبکستان ملی تیکلانیش و بیش از 2 درصد به ناریمان عمراف از حزب سوسیال دموکراتیک عدالت رای داده اند.

رییس ستاد مرکزی انتخابات خاطرنشان کرد: یک ممیز و 5 دهم درصد برگه های رای باطل بوده است.

وی افزود: بدین ترتیب، طبق ماده 35 قانون در مورد انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار شده محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسلام کریم اف» باز هم رییس جمهور ازبکستان شد

«اسلام کریم اف» باز هم رییس جمهور ازبکستان شد