مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 20:452015-03-30سياسي

آل سعود دل به تحسین آمریکا و اسراییل بسته


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای تاکید کرد: امروز کار به جایی رسیده، آل سعود که خود را خادم الحرمین معرفی می کند، به یمن که جرمی جزء استقلال خواهی و نجات از سلطه ندارد، - حمله کرده و با جنایات شرم آور، دل به تحسین و تشویق استکباری بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در این بیانیه با محکومیت شدید حمله رژیم آل سعود به مردم یمن؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی این گونه اقدامات ضد انسانی دانست .

وی تصریح کرد: روزی که ملت های اسلامی به فکر استقلال، عزت و نجات از سلطه استکبار، ایادی آنها و صهونیست ها افتاده اند، قدرت های استکباری و در راس آنها آمریکا چون منافع خویش را در خطر دیدند، گروه هایی چون داعش و بوکوحرام را با پول های گزافی که از نفت و گاز و خون دل ملت ها به دست می آورند، تشکیل داده تا در سوریه، لبنان، عراق، بحرین و .

با شقاوت تمام، به تخریب زیرساخت ها و کشتار زنان و کودکان بپردازند.

وی در این بیانیه، تجاوز آل سعود به یمن را نقشه ای آمریکایی – صهیونیستی دانست و افزود: امروز کار به جایی رسیده، حکومتی که خود را خادم الحرمین معرفی می کند و هر سال با چاپ میلیون ها قرآن و ارسال آن ها به سراسر دنیا، خود را پناهگاه اسلام معرفی می کند، با همراهی چند کشور دیگر، به یمن که جرمی جزء استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل سعود دل به تحسین آمریکا و اسراییل بسته

آل سعود دل به تحسین آمریکا و اسراییل بسته