مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 18:002015-03-30سياسي

توکلی خواستار لغو سفر اردوغان به تهران


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مواضع جدید اردوغان درباره لغو نشدن سفرش به تهران، گفت: وزارت خارجه باید سریعاً تکلیف را روشن کند و سفر وی نیز لغو شود.

- احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به مواضع جدید اردوغان مبنی بر اینکه سفر خود به تهران را لغو نخواهد کرد، اظهار داشت: موضع دوم آقای اردوغان برای ما ناگوارتر از موضع اول ایشان است؛ گویا ایران در روابط دوجانبه خطایی کرده و حالا ایشان نمی خواهد سفر خود را لغو کند، در حالیکه باید ادب را رعایت می کرد و حرف اول خود را نیز پس می گرفت.

توکلی ادامه داد: اگر ایران سلطه طلب بود زمانی که صدام به کویت حمله کرد بهترین موقعیت فراهم بود که به دست صدام از کویت انتقام بگیرد اما ایران حمله عراق به کویت را محکوم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی هرکجا که مظلومی بوده از آن دفاع کرده است، یادآور شد: ایران از اشغال و سلطه طلبی بیزار است و این را در عمل نیز نشان داده است.

وی احترام به ملت ها در انتخاب سرنوشت خود را مشی جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: اردوغان باید بداند سیاست های سلطه طلبانه عثمانی را تکرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی خواستار لغو سفر اردوغان به تهران

توکلی خواستار لغو سفر اردوغان به تهران