مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 13:402015-03-30سياسي

انتقاد آیت الله مکارم از فتوای مفتیان حجاز


یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله به یمن از فتوای مفتیان حجاز که حمله عربستان به یمن را حکیمانه می دانند به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در بیانیه آیت الله ناصر مکارم شیرازی آمده است: بار دیگر تخریب یکی دیگر از کشورهای اسلامی یعنی یمن به دست خود مسلمان ها و با بودجه خودشان آغاز شد.

دیروز کشور لیبی و سوریه و بخش عظیمی از کشور عراق مورد تخریب قرار گرفت، تخریبی که تا ده ها سال دیگر مرمت نخواهد شد و امروز نوبت یمن است و فردا هم نوبت تخریب کنندگان.

جهان خواران که اسلام نیرومند را بزرگ ترین مانع راه منافع نامشروع خود می دانند، این برنامه عجیب و حیرت آور و بی سابقه را تنظیم کرده اند که در کناری بنشینند و مسلمانان را بر ضدّ یکدیگر تحریک کنند و کشورهای آنها را به دست خودشان ویران سازند و این نیروی عظیم را در هم بکوبند.

و عجب تر این که می بینند اسراییل، یعنی سرسخت ترین دشمن اسلام از این برنامه حمایت می کند و آشکارا قول همکاری می دهد، باز هم تسلیم خواسته های آنها می شوند.

از آن بدتر این که مجامع بین المللی در هیچ یک از این هجوم های ویرانگر موضع درستی نگرفته است و با سکوت یا اظهار نظرهای سست خود بر این آتشِ سوزان بنزین ریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله مکارم از فتوای مفتیان حجاز

انتقاد آیت الله مکارم از فتوای مفتیان حجاز