مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 12:202015-03-30اقتصادي

کلید روحانی قفل فضای کسب و کار را باز نکرد؟


وزیر اقتصاد می گوید امسال راهبرد اقتصادی دولت، بهبود مستمر فضای کسب و کار است، فضایی که قرار بود به واسطه کلید انتخاباتی روحانی، قفل آن باز شود، - اینک اما فعالان اقتصادی می گویند که 34 درصد از این قانون تاکنون عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک اقتصادی، سکاندار امور اقتصادی کابینه حسن روحانی، می گوید که امسال قرار است که راهبرد اصلی اقتصادی دولت، بهبود مستمر فضای کسب و کار باشد.

علی طیب نیا گفته که دولت یازدهم می خواهد در سال 94، تمرکز جدی بر بهبود این فضا داشته باشد.

البته این تنها حرف امروز کابینه یازدهم نیست که می خواهد این فضا را که قانونش هم وجود دارد، مساعد برای کسب و کار کند؛ بلکه یکی از قفل هایی که قرار بود با کلید سحرآمیز حسن روحانی باز شود، قفل همین فضا بود.

او در شعارهای انتخاباتی اش برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به صراحت از فضای نامساعد کسب و کار حرف زده و اعلام کرده بود که می خواهد این قفل را باز کند.

اینک علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی می گوید که راهبرد اصلی دولت در سال جدید این است که قفل این فضا را بشکند و طرحی نو دراندازد اما این گفته او در حالی مطرح می شود که دولت یازدهم از همان ابتدای شروع کار خود هم اعلام کرد که اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را در اولویت خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید روحانی قفل فضای کسب و کار را باز نکرد؟

کلید روحانی قفل فضای کسب و کار را باز نکرد؟