مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 19:002015-03-29سياسي

دخالت نظامی ایران در یمن تهمتی ظالمانه است


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع حمله به یمن را مصیبت جدیدی برای منطقه دانست و دخالت، حضور و یا کمک نظامی ایران به کشور یمن را تهمتی ظالمانه، - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که تحقق کامل شعار دولت وملت، هم دلی و هم زبانی در شرایط فعلی کشور بسیار حائز اهمیت است، گفت: با توجه به این که امسال انتخابات را در پیش داریم، باید مراقب باشیم تا از این ناحیه آسیبی به وحدت ملی نرسد و شاهد بداخلاقی های سیاسی نباشیم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به این که اختلاف سلیقه و عقیده در کشور امری اجتناب نا پذیر است، خاطر نشان کرد: نباید تفاوت دیدگاه ها و نظرات به درگیری و نزاع منجر شود.

وی با تشریح اوضاع کشور در سال های اول انقلاب و پس از پایان جنگ و قیاس آن با شرایط فعلی گفت: دولت را با 51 درصد کسری بودجه و 16 درصد بیکاری و در حالی که 5 استان کشور نیمه مخروبه، انبارها خالی از مواد اولیه، کارخانه ها و مراکز تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل و عدم وجود امکاناتی نظیر برق تحویل گرفتیم و پس از مدتی با همت و همراهی مردم، کشور را بهتر از گذشته ساختیم.

رییس دولت سازندگی ادامه داد: از جمله عواملی که سبب شد کشور در آن شرایط سخت و با آن امکانات محدود بتواند روی پای خود بایستد و دوران سازندگی خود را سپری و آباد شود کمک، همدلی و همزبانی مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت نظامی ایران در یمن تهمتی ظالمانه است

دخالت نظامی ایران در یمن تهمتی ظالمانه است