مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 17:002015-03-29بين الملل

ادعای وقیحانه العربیه: اهواز باید از خاک ایران جدا شود!


در بحبوحه حملات عربستان سعودی و چند کشور دیگر به مردم یمن و کشتار آنان، شبکه العربیه در یادداشتی گستاخانه خواهان «جدا کردن اهواز از ایران» به منظور آنچه «دفاع از مردم و اراضی عربی» خواند، - در بحبوحه حملات عربستان سعودی و چند کشور دیگر به مردم یمن و کشتار آنان، شبکه العربیه در یادداشتی گستاخانه خواهان جدا کردن اهواز از ایران به منظور آنچه دفاع از مردم و اراضی عربی خواند، شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو " ؛ در حالی که مردم کشور عربی و اسلامی یمن با حملات جنگنده های عربستانی و چند کشور دیگر مواجه هستند، شبکه العربیه در یادداشتی وقیحانه خواستار جدا کردن اهواز (خوزستان) از ایران شد.

در یادداشت گستاخانه شبکه سعودی العربیه بدون اشاره به کشته شدن مردم بیگناه یمن در حملات عربستان سعودی، شورای همکاری خلیج فارس (به جز عمان) و چند کشور دیگر و سکوت آنان در قبال مظلومیت فلسطینیان، حملات به یمن را نشانه ای برای دفاع از مردم و سرزمینهای عربی خواند! در یادداشت وقیحانه شبکه سعودی، بر جدا کردن اهواز از ایران تاکید شده و نویسنده آن همچنین خواهان خداحافظی ایران با منابع خدادادی نفت و گاز این منطقه شده است.

یادداشت وقتی مضحک تر و وقیحانه تر جلوه می کند که در آن این شبکه از واژه ای نامانوس در قاموس و فرهنگ سیاسی عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وقیحانه العربیه: اهواز باید از خاک ایران جدا شود!

ادعای وقیحانه العربیه: اهواز باید از خاک ایران جدا شود!