مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 07:352015-03-29اقتصادي

بهترین الترابوک های گیمینگ جهان


الترابوک ها به دلیل ضخامت و وزن بسیار کمتر نسبت به نوت بوک ها برای افرادی که به یک کامپیوتر شخصی با قابلیت حمل و نقل بالا نیاز دارند، بهترین گزینه هستند.

- الترابوک ها به دلیل ضخامت و وزن بسیار کمتر نسبت به نوت بوک ها برای افرادی که به یک کامپیوتر شخصی با قابلیت حمل و نقل بالا نیاز دارند، بهترین گزینه هستند.

الترابوک ها نیز مانند نوت بوک ها در سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشتند و اکنون تفاوتی میان قطعات و کارایی آنها وجود ندارد.

این مسئله سبب گردیده تا شاهد حضور الترابوک های گیمینگ در بازار باشیم که وزن و ضخامت بسیار کمی دارند، اما با این وجود از کارایی آنها کاسته نشده است.

هر چند همچنان نوت بوک های گیمینگ با وزن بیش از 3.

5 کیلوگرم (که در برخی مدل ها به 7 کیلوگرم هم می رسد!) روبرو هستیم و به نظر می رسد آنها به سختی قابل حمل هستند و گیمرها فقط به دلیل اینکه یک سیستم گیمینگ را در ابعاد کوچکتر نسبت به PC و به صورت یکپارچه در اختیار می گیرند، به نوت بوک روی می آورند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با الترابوک های سبک وزن با ضخامت کم آشنا کنیم تا بتوانید به معنای واقعی حمل و نقل پی ببرید.

ابتدا باید به این مورد اشاره کنیم که برای انتخاب الترابوک ها، دلیل موجهی داریم و اگر برند یا محصول مورد علاقه شما در این لیست حضور ندارد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین الترابوک های گیمینگ جهان

بهترین الترابوک های گیمینگ جهان