مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 07:052015-03-29سياسي

کریمی قدوسی: بودجه 94 را می توانستیم بدون وابستگی به نفت تصویب کنیم


نماینده مردم مشهد و کلات در خانه ملت گفت: در سالی که می توانستیم در مقابل تهدید ها و تحریم ها سرنوشت ساز در جهان باشیم اما دولت اقدام مناسبی در این زمینه انجام نداد و اگر دولت اشتباهات گذشته خود را هرچه سریع تر اصلاح نکند و در ریل اصلی کشور قرار نگیرد باید .

- نماینده مردم مشهد و کلات در خانه ملت گفت: در سالی که می توانستیم در مقابل تهدید ها و تحریم ها سرنوشت ساز در جهان باشیم اما دولت اقدام مناسبی در این زمینه انجام نداد و اگر دولت اشتباهات گذشته خود را هرچه سریع تر اصلاح نکند و در ریل اصلی کشور قرار نگیرد باید منتظر برخی حوادث دیگر در سال آینده باشیم.

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو در رابطه با عملکرد دولت در خصوص اجرای صحیح شعار سال مقام معظم رهبری در سال 93 گفت: از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای صحیح شعار سال 93 برداشت نمایندگان این است که کار ها و اقداماتی صورت گرفته است اما بیشتر این اقدامات در حوزه گفتاری و برگزاری سمینار و همایش ها و تهیه دستور عمل بوده است و در عمل ما اقدام مناسبی از سوی دولت شاهد نبودیم و مقام معظم رهبری نیز از عملکرد ها رضایت مطلوب ندارند.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس همین نگاه را از عملکرد خود در خصوص شعار سال 93 که از سوی مقام معظم رهبری ارائه شده دارند و معت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی قدوسی: بودجه 94 را می توانستیم بدون وابستگی به نفت تصویب کنیم

کریمی قدوسی: بودجه 94 را می توانستیم بدون وابستگی به نفت تصویب کنیم