مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 07:002015-03-29ورزشي

از عید دیدنی کودکان معذوریم؟!


اگر کودک ناآرامی دارید که مدام شیطنت می کند و یا در حضور دیگران گوش به فرمان تان نیست و با شما بسیار لجبازی می کند، توصیه می کنیم حتی الامکان زمان بازدیدهای نوروزی تان را به حداقل برسانید و یا می توانید به اتفاق دوستان و یا اقوام تان در مکانی باز که دارای .

- اگر کودک ناآرامی دارید که مدام شیطنت می کند و یا در حضور دیگران گوش به فرمان تان نیست و با شما بسیار لجبازی می کند، توصیه می کنیم حتی الامکان زمان بازدیدهای نوروزی تان را به حداقل برسانید و یا می توانید به اتفاق دوستان و یا اقوام تان در مکانی باز که دارای امکانات بازی برای بچه هاست، قرار ملاقات بگذارید تا هم به شما خوش بگذرد و هم بچه ها بتوانند نیاز به شیطنت شان را تخلیه کنند.

اینجاست که صدای تان در می آید و با خود می گویید امان از دست مادر بی خیال این بچه! تصمیم می گیرید به هیچ وجه، عید سال آینده پذیرای این خانواده نباشید و جلوی در خانه تان تابلویی بچسبانید که از عید دیدنی کودکان معذوریم؟!در دید و بازدیدهای عید، این رفتار در کودکان بسیار مشاهده می شود و بسیاری از مادران با گرفتن ژست های روان شناسی، به بچه ها هیچ امر و نهی نمی کنند، فرزندشان را رها می کنند تا هر انچه که می خواهد انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عید دیدنی کودکان معذوریم؟!

از عید دیدنی کودکان معذوریم؟!