مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 22:052015-03-28سياسي

نامه محسن رضایی به رهبر حوثی ها


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن با بیان این که امروز، جهان اسلام درحال بیداری واقعی است، گفت: تلاش مذبوحانه طایفه سازی و مذهب سازی های صهیونیستی و متعصبانه جاهلی را، یارای خاموشیِ این حرکت اسلامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن نامه محسن رضایی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمأُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌبرادر عبدالملک الحوثیرهبر عالیقدر یمنمقاومت قهرمانانه ملت پر افتخار یمن و پیروزی های شما فرزندان راستین اسلام را درمقابلِ متجاوزینِ قابیلی که با کسب مجوز هجوم، از شیطان بزرگ و اسراییل غاصب به یمن تاخته اند به شما تبریک می گویم.

هرچند که دیپلماسی مقاومت در کنار فداکاری درجبهه های دفاع از شرف و حیثیت و حقوق مردم، امری پسندیده و بلکه جزیی از آن است ولی امروز برای آنکه جاهلان متجاوز بر سرعقل آیند مقاومت از دهانه تفنگ های غیرت و شهادت طلبی جوانان برومند یمنی می گذرد.

با مقاومت در صحنه نبرد است که میزهای دیپلماسیِ فعال خواهد شد.

بعید نیست در پی آن باشند که پس از قدرت نماییِ هوایی، شما را به میز مذاکره دعوت کنند تا یمن را تجزیه و به دو یمن شمالی و جنوبی تقسیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محسن رضایی به رهبر حوثی ها

نامه محسن رضایی به رهبر حوثی ها