مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 21:052015-03-28بين الملل

فرانس پرس: اظهار خوشبینی ظریف درباره نتایج مذاکرات هسته ای


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز شنبه پس از دیدارهای جداگانه با همتایان آلمانی و فرانسوی خود، در جمع خبرنگاران درباره نتایج مذاکرات هسته ای کشورش با قدرت های جهانی ابراز خوشبینی کرد.

ظریف گفت : تصور من این است که ما به پیشرفت هایی رسیده ایم، همچنان هم به پیش می رویم و فکر می کنم می توانیم به پیشرفت هایی که لازم است دست یابیم تا آنگاه همه مشکلات و اختلافات را حل و فصل کرده و کار تدوین سندی را آغاز کنیم که به توافق نهایی بدل شود؛ من در همین راستا گفتگوهای مثبتی هم با فرانک والتر اشتاینمایر و لوران فابیوس داشته ام.

فابیوس و اشتاینمایر روز شنبه برای پیوستن به جمع شرکت کنندگان در مذاکراتی که از سه روز پیش در لوزان سوییس آغاز شد وارد این شهر شدند تا بتوانند برای موضوعاتی که هنوز در گفتگوهای هسته ای حل و فصل نشده است، راه حلی بیابند.

ظریف در ادامه گفت : ما با سرعت هر چه تمام تر مشغول کار هستیم تا مذاکرات را به پیش ببریم و فکر می کنم همه نشانه ها دال بر همین سعی و تلاش است.

البته ظریف بار دیگر توپ را در زمین قدرت های جهانی انداخت و گفت ایران در مورد تعهدات خود، تصمیم جدی گرفته است و فکر می کنم طرف مقابل ما در مذاکرات هم باید تصمیماتی بگیرند؛ آلمان و فرانسه واقعا برای رسیدن به توافق جدیت دارند و من امیدوارم بتوانیم با هم برای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانس پرس: اظهار خوشبینی ظریف درباره نتایج مذاکرات هسته ای

فرانس پرس: اظهار خوشبینی ظریف درباره نتایج مذاکرات هسته ای