مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 18:102015-03-28اقتصادي

تعیین تکلیف رانت 650 میلیون یورویی در سال 94


رییس شورای رقابت با اشاره به موکول شدن پرونده موسوم به رانت 650 میلیون یورویی به سال جاری، از در دست تکمیل بودن این پرونده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، رضا شیوا درباره پرونده واردات کنجاله سویا که به پرونده رانت 650 میلیون یورویی نام گرفته است، گفت: ما از بانک مرکزی سوالاتی پرسیده بودیم که بانک مرکزی به این سوالات پاسخ داده است.

اما اکنون منتظر گزارش‎هایی از گمرک و وزارت صنایع هستیم و تا زمانی که اطلاعات از طرف آن‏ها به ما نرسیده است و گزارش‏ها تکمیل نشده نمی‎توان درباره نتیجه این پرونده اظهار نظر کرد.

او همچنین درباره گزارش بانک مرکزی هم گفت: تا زمان قرار گرفتن همه گزارش ها در کنار هم ما اطلاعات این گزارشات را منتشر نمی کنیم و باید منتظر تکمیل شدن این پرونده بود.

پرونده‎ای که امروز رانت 650 میلیون یورویی خوانده می‎شود، 17 دی ماه سال گذشته یعنی بیش از یک سال پیش از سوی احمد توکلی مطرح شد.

ماجرا به انحصار در واردات کنجاله سویا بر می گردد که به دلیل تاخیر در تحویل به مرغداری‎ها، افزایش قیمت مرغ در بازار را به دنبال داشت و پای تاجری معروف به این ماجرا باز شد که گویا سود کلانی را به جیب زده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف رانت 650 میلیون یورویی در سال 94

تعیین تکلیف رانت 650 میلیون یورویی در سال 94