مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 17:152015-03-28سياسي

نامه مهم محسن رضایی به رهبر انصارالله


جلسه شرم الشیخ، نمایش سلاطین درمقابل قدرت الهی بود و بزودی در خواهند یافت که "یدالله فوق ایدیهم".

تردیدی نیست که جبهه مقاومت برجبهه تجاوز پیروز خواهد شد.

- جهان، تشنه ادبیاتِ مقاومت درمقابل تجاوز به حقوق انسانها و تعدی به مرزهای رسمی کشورهاست، اطمینان داشته باشید که نه تنها درجهان اسلام، حتی درافکار عمومی جهان، طرفداران جدی وگسترده، خواهید یافت.

کد خبر: 486294 تاریخ انتشار: 08 فروردین 1394 - 18:08 - 28 March 2015 محسن رضایی در نامه ای به عبدالملک الحوثی، رهبر انقلابی یمن، تاکید کرد: با پیروزی انصار الله ادبیات سیاسی جهان و بلکه مسیر و سرنوشت ملتها در خاورمیانه متحول می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، متن نامه دکتر محسن رضایی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ برادر عبدالملک الحوثی رهبر عالیقدر یمن مقاومت قهرمانانه ملت پر افتخار یمن و پیروزیهای شما فرزندان راستین اسلام را در مقابل متجاوزین قابیلی که با کسب مجوز هجوم از شیطان بزرگ و اسراییل غاصب به یمن تاخته اند به شما تبریک می گویم.

هرچند که دیپلماسی مقاومت در کنار فداکاری در جبهه های دفاع از شرف و حیثیت و حقوق مردم، امری پسندیده و بلکه جزیی از آن است ولی امروز برای آنکه جاهلان متجاوز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مهم محسن رضایی به رهبر انصارالله

نامه مهم محسن رضایی به رهبر انصارالله