مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 02:502015-03-27بين الملل

گیر قفل مذاکرات کجاست؟


تداوم عدم هماهنگی اعضای طرف مقابل و بازی دو گانه امریکایی ها یک اقعیت غیرقابل انکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگره فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو 5+1 در لوزان سوییس، در حالی به پایان ضرب الاجل خود در 11 فروردین ماه ـ آخر مارس ـ نزدیک می شود که عدم هماهنگی اعضای طرف مقابل و بازی دو گانه امریکایی ها همچنان از جمله مهمترین موانع رسیدن به یک جمع بندی مشخص پیرامون راهکارهای عملیاتی توافق بر سر برنامه جامع اقدام مشترک به حساب می آیند.

از سویی اما؛ طرف غربی با وجود تداوم زیاده خواهی ها و عدم پذیرش منطق طرف ایرانی در برخی موارد اختلافی، همچنان با فضاسازی رسانه ای سعی دارد خود را بی نیاز از مذاکره نشان داده و در مقابل ایران را به نداشتن اراده برای اتخاذ یک تصمیم سخت متهم کند.

این در حالی است که فضای موجود بر مذاکرات نشان می دهد که آمریکا، هم نمی خواهد میز مذاکرات را دست خالی ترک کند و هم حاضر نیست بر حقوق مسلم ملت ایران صحه گذارده و توافقی منصفانه حاصل گردد.

آنچه مسلم است اینکه؛ دو طرف تاکنون در بسیاری از موارد که البته عمدتا کلی بوده به اشتراک نظر رسیده اند اما با این وجود همچنان فضای واقعی حاکم بر مذاکرات لوزان نشانه های دقیقی از رسیدن به جمع بندی نهایی به دست نمی دهد، تا جایی که برخی با ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیر قفل مذاکرات کجاست؟

گیر قفل مذاکرات کجاست؟