مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 00:002015-03-27سياسي

تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی در اصفهان (+عکس)


پیکر "صدیقه مظاهری" همسر آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و مادر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محله لادان شهر اصفهان تشییع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیکر همسر آیت الله جنتی عصر روز جمعه از مقابل مسجد شهید مطهری تا امامزاده شاه عبدالمومن لادان شهر اصفهان با حضور اقشار مردم و مسوولان تشییع و نماز میت آن مرحومه توسط ایت الله ناصری از علمای حوزه علمیه اصفهان خوانده شد.

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده دفتر رییس جمهوری، استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان استانی و تعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به همراه شماری زیاد از مردم در آیین تشییع آن مرحومه حضور داشتند.

مرحومه صدیقه مظاهری همسر آیت الله جنتی که برای دیدار با اقوام خود به اصفهان آمده بود، پنجشنبه شب به دلیل کهولت سن و ایست قلبی درگذشت.

پیکر آن مرحومه پس از تشییع در اصفهان برای خاکسپاری به تهران منتقل می شود.

براساس اعلام مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان پیکر مرحومه صدیقه مظاهری قرار است ساعت 10 صبح فردا ( شنبه) از مقابل شورای نگهبان در تهران تشییع شود.

محمد مهدی شیرمحمدی روزجمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: پیکر مرحومه مظاهری بعد از تشییع در تهران طبق وصیت شان در نزدیکی مزار شهدای 72 تن و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی در اصفهان (+عکس)

تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی در اصفهان (+عکس)