مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 23:052015-03-27ورزشي

یک دیپلمات: هنوز اختلاف نظر وجود دارد


رییس تیم کارشناسی در مذاکرات هسته ای ایران می گوید: هنوز مسائل عمده ای که برروی ان اختلاف نظر است، همچنان باقی است.

حمید بعیدی نژاد عصر امروز جمعه در نزد خبرنگاران حاضر در هتل بوری واژ لوزان سوییس با اشاره به اینکه اکنون موضوعات سختی است که باقی مانده و داریم روی آن وقت می گذاریم, گفت: بهرحال تا اینها حل نشود نمی توانیم بگوییم که تفاهم بدست می آید؛ الان همه برروی حل و فصل موضوع متمرکز هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوعات حساس خیلی بهم مربوط هستند, گفت: داریم تلاش می کنیم برخی از موضوعاتی که هنوز برایش راه حل بدست نیامده, راه حل ها درباره انها هم بدست آید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا روز یکشنبه می توان به تامین این هدف رسید ,گفت: این بستگی به تصمیمی دارد که در سطوح سیاسی باید گرفته شود؛ ما معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران انعطاف های لازم را نشان داده است و این طرف های مقابل ما هستند که با هماهنگی که با هم خواهند داشت, باید تصمیم نهایی خود را بگیرند تا بتوانیم هرچه سریعتر ان راه حل هایی که در باره اش صحبت کردیم نهایی کنیم.

وی در باره اینکه تعدادی از مسائلی هستند که هنوز حل نشده اند,گفت: مهمترین انها بحث تحقیق و توسعه و تحریم هاست و گفت وگوههای زیادی در سطح درون گروهی ما و طرفهای مقابل دارد انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دیپلمات: هنوز اختلاف نظر وجود دارد

یک دیپلمات: هنوز اختلاف نظر وجود دارد