مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 22:352015-03-27بين الملل

نصرالله: بهانه عربستان برای حمله به یمن پوچ است


دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه فلسطین سالهاست فریاد کمک خواهی سرداده اما عربستان کاری نکرده است، تأکید کرد که «بهانه های» عربستان برای تجاوز به یمن کاملا پوچ است.

- دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه فلسطین سالهاست فریاد کمک خواهی سرداده اما عربستان کاری نکرده است، تأکید کرد که بهانه های عربستان برای تجاوز به یمن کاملا پوچ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان جمعه شب درباره تحولات اخیر منطقه بخصوص جنگ عربستان علیه یمن سخنرانی کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان از جنگ عربستان علیه یمن، به جنگ تجاوزکارانه یاد کرد و گفت که به ذکر دو نکته به طور خلاصه در این خصوص بسنده می کند و افزود که این حق ماست که موضع خود را در خصوص لبنان و تحولات منطقه اعلام کند .

سید حسن نصرالله در خصوص مسائل داخلی لبنان به گفت وگوی حزب الله با جریان المستقبل به رهبری سعد الحریری نخست وزیر اسبق لبنان اشاره کرد و گفت: ما گفت وگو با المستقبل را انتخاب کردیم تا کشور فرونپاشد.

ما گفت وگو را بر خلاف آنکه برخی ها سعی می کنند آن را تعطیل کنند، ادامه خواهیم داد.

تحولات یمن؛نصرالله: عربستان علیه یمن عملیات توفان راه انداخته است و ملت فلسطین را رها کرده استنصرالله گفت: ملت فلسطین سالهاست که فریاد کمک خواهی سر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: بهانه عربستان برای حمله به یمن پوچ است

نصرالله: بهانه عربستان برای حمله به یمن پوچ است