مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 14:102015-03-27فرهنگي

هیولایی که از ویترین کتاب فروشی های تهران سر در آ ورد!


کتاب «لولیتا» نوشته ولادیمیر ناباکوف در حالی به ویترین کتابفروشی های معتبر کشور راه یافته که سخنگوی وزارت ارشاد از برخورد با توزیع کنندگان غیرقانونی کتاب می گوید.

- کتاب لولیتا نوشته ولادیمیر ناباکوف در حالی به ویترین کتابفروشی های معتبر کشور راه یافته که سخنگوی وزارت ارشاد از برخورد با توزیع کنندگان غیرقانونی کتاب می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کتاب لولیتا نوشته ولادیمیر ناباکوف در حالی به ویترین کتابفروشی های معتبر کشور راه یافته که سخنگوی وزارت ارشاد از برخورد با توزیع کنندگان غیرقانونی کتاب خبر داده بود.

وزارت فرهنگ با همکاری پلیس امنیت با توزیع کنندگان غیرقانونی کتاب های سایر ناشران برخورد و نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهند کرد.

؛ اینها بخشی از سخنان حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص برخورد این وزارتخانه با برخی ناشران سودجو است که اقدام به چاپ و توزیع قانونی آثار در کشور می کنند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که در عمل هیچگونه نظارتی بر روی کتاب هایی که به صورت غیرقانونی در کشور توزیع می شود، وجود ندارد؛ چرا که در مدت کوتاهی شاهد توزیع غیرقانونی کتاب موهن من این نسل محمدرضا اسدزاده در کشور بودیم و به تازگی نیز کتاب لولیتا در ویترین کتابفروشی های معتبر کشورمان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیولایی که از ویترین کتاب فروشی های تهران سر در آ ورد!

هیولایی که از ویترین کتاب فروشی های تهران سر در آ ورد!