مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 13:502015-03-27اجتماعي

آخرین وضعیت پیش بینی آب وهوا و ترافیک؛ جمعه هفتم فروردین


"از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره اش هستند و سعی می کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط کشور و وضعیت ترافیکی جاده هاست؛ از این روی، تابناک تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته ای ویژه در اختیارتان بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با رسیدن به روز جمعه، به شدت بر حجم مسافرانی که در مسیر بازگشت به شهرهای خود قرار دارند و احتمالا می بایست از فردا در محل کار حضور یافته و سال نوی کاری را آغاز کنند، افزوده شده است.

آنقدر که سدار مومنی، رییس پلیس راهور امروز را پرترددترین روز تعطیلات 94 می نامد و از کسانی که قصد دارند به جاده بزنند می خواهد که اعصر امروز را برای این کار انتخاب نکنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلی قدیمی که بسیاری از تلفات جاده ای در کشورمان را زمینه ساز می شود اشاره کرده و می گوید: برابر آمارها از ابتدای طرح نوروزی تا کنون، تصادفات 8 درصد کاهش داشته و خوشبختانه شرایط رانندگی بهتر شده است.

درباره آمار جان باختگان و مجروحان هم باید بگویم که آمار نهایی تصادفات رانندگی توسط سازمان پزشکی قانونی اعلام می شود اما بخشی قابل توجهی از تلفات در مسیر انتقال به مراکز درمانی و بیمارستان هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیش بینی آب وهوا و ترافیک؛ جمعه هفتم فروردین

آخرین وضعیت پیش بینی آب وهوا و ترافیک؛ جمعه هفتم فروردین