مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 10:002015-03-27پزشكي

عیادت وزیر بهداشت از مجروحان یمنی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجروحین حادثه تروریستی یمن در بیمارستان بقیه الله تهران عیادت و ابراز امیدواری کرد که هر گونه خشونت و افراطی گری در ممالک اسلامی پایان یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ،" به نقل از پایگاه اطلاع ‏رسانی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وب­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­دا)؛ دکتر سیدحسن هاشمی در عیادت از مجروحین حادثه تروریستی یمن، گفت: تعداد 52 نفر از مجروحین حوادث خشونت‏آمیز یمن به تهران منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند و تعدادی از آن‏ها عمل جراحی شدند.

وی افزود: حال شش نفر از آنان چندان مساعد نیست و در آی.

‏سی.

‏یو بستری هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: آرزو می‏کنم در آینده از خشونت و افراطی‏گری در ممالک اسلامی خبری نباشد و همه مسلمانان بتوانند در کنار هم، با صلح و آرامش زندگی کنند.

هاشمی در خصوص نحوه ارایه خدمات بهداشتی- درمانی به قربانیان تروریسم اظهار کرد: همه این عزیزان، برادران دینی و ایمانی ما هستند و از هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک داشتند که ما با افتخار، پذیرفتیم و در آینده هم در منطقه و خارج از منطقه برای کمک‏های بشردوستانه به ویژه در حوزه پزشکی اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت وزیر بهداشت از مجروحان یمنی

عیادت وزیر بهداشت از مجروحان یمنی