مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 06:252015-03-27سياسي

تبادل نظر روسای جمهوری ایران و روسیه درباره مذاکرات هسته ای و مسائل منطقه


روسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه عصر پنجشنبه در یک گفت و گوی تلفنی درباره مذاکرات هسته ای مسائل حساس منطقه و روابط دوجانبه، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای و ضمن برشمردن مواضع کشورمان در این زمینه اظهار داشت: در فرصت جدیدی که به وجود آمده باید کشورهای عضو با تمرکز بیشتری، مذاکرات را به پیش ببرند چرا که ممکن است گروه های فشار بخواهند ما به توافقی دست نیابیم.

دکتر روحانی افزود: انتظار ما از روسیه به عنوان کشور همسایه و دوست آن است که قدم های جدی تری در این زمینه برداشته و نقش اساسی تری در مذاکرات ایفا نماید.

رییس جمهوری سپس با اشاره به تحولات یمن و تجاوز نظامی به آن کشور ضمن تأکید بر وحدت و لزوم ثبات یمن بر ضرورت روی کار آمدن دولتی فراگیر تأکید نموده و اظهار داشت: شرایط یمن با چند ماه پیش متفاوت است؛ مردم یمن شاهد انقلابی مردمی بودند و با شرایط جدید باید به خواست مردم توجه کرد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز در این گفت و گو تلفنی با تسلیت به رییس جمهور کشورمان در رابطه با درگذشت والده گرامی ایشان و ضمن اشاره به پیشرفت های مذاکرات هسته ای گفت: این مذاکرات بسیار خوب بوده است و باید تلاش کنیم به توافق نهایی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل نظر روسای جمهوری ایران و روسیه درباره مذاکرات هسته ای و مسائل منطقه

تبادل نظر روسای جمهوری ایران و روسیه درباره مذاکرات هسته ای و مسائل منطقه