مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 فروردین 1394 ساعت 23:252015-03-26سياسي

فیسبوک احساس چاقی راحذف کرد!+ عکس


پس از آن که معترضان علیه شکلک «آدم چاق» کمپین تشکیل داده و امضا جمع آوری کردند، فیسبوک تصمیم گرفت آن را برای همیشه از لیست شکلک هایش حذف کند.

- پس از آن که معترضان علیه شکلک آدم چاق کمپین تشکیل داده و امضا جمع آوری کردند، فیسبوک تصمیم گرفت آن را برای همیشه از لیست شکلک هایش حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، فیسبوک دارای مجموعه ای از صورتک ها، شکلک ها و اموجی ها (smilies or emojis) می باشد که از آن ها می توان برای نشان دادن حالت(mood) افراد و یا تنها برای تنوع بخشیدن به یک مکالمه کسالت بار استفاده نمود.

اموجی ها در واقع تصاویر مفهومی و صورتک هایی هستند که در پیامهای مجازی و تارنماهای ژاپنی استفاده می شده و بعدها در سراسر جهان گسترش یافته اند.

در واقع اموجی ها تا قبل از سال 2010 به صورت رسمی در یونیکد به حساب نمی آمدند.

آنها نمادهایی رنگی و جذاب بودند که از سال 1998 بخشی از فرهنگ ارتباطی تلفنی ژاپنی ها را تشکیل می دادند که در آن زمان ژاپنی ها از نرم افزاری محلی بر روی تلفن هایشان استفاده می کردند تا بتوانند از اموجی ها استفاده کنند.

در مدت کوتاهی، میلیون ها تلفن در ژاپن توسط اپراتورها به صورت پیشفرض به نرم افزارهایی که کتابخانه ای عظیم از اموجی ها را در خود داشتند، مجهز شده و به بازار عرضه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک احساس چاقی راحذف کرد!+ عکس

فیسبوک احساس چاقی راحذف کرد!+ عکس