مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 فروردین 1394 ساعت 16:562015-03-25دانش

کتابخانه مرکزی به مساحت 8000 مترمربع در دانشگاه یزد ایجاد می شود


معاون اداری، مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اهمیت ایجاد کتابخانه مرکزی در دانشگاه یزد گفت: با کمک وزارت علوم و همچنین خیرین کتابخانه مرکزی به مساحت 8000 مترمربع در دانشگاه یزد ایجاد می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد، "معاون اداری، مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته از بخش های مختلف دانشگاه یزد بازدید کرد.

امید در این بازدید با اشاره به طرح جامع توسعه دانشگاه یزد گفت: ایجاد کتابخانه مرکزی به مساحت 8000 مترمربع از نیازهای اساسی دانشگاه یزد است که وزارت علوم آمادگی دارد 50 درصد از هزینه احداث آن را بر عهده بگیرد و 50 درصد مابقی از محل جذب کمک های خیرین تأمین شود.

وی افزود: هدف از انجام این بازدید که به طور غیررسمی انجام شد، آشنایی نزدیک با روند توسعه دانشگاه یزد است و دانشگاه یزد به همت بنیانگذارانش و مسئولان وقت آن، از وسعت خوبی برخوردار می باشد و با توجه به اینکه تاکنون بخش کوچکی از دانشگاه در قالب طرح جامع تکمیل شده است، همچنان نیاز به تکمیل و توسعه دارد.

معاون اداری، مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فراز و نشیب های بودجه ای در سال 93 بیان کرد: خوشبختانه در روزهای پایانی سال، دولت اعتبارات خوبی را به دانشگاه ها تخصیص داد و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی به مساحت 8000 مترمربع در دانشگاه یزد ایجاد می شود

کتابخانه مرکزی به مساحت 8000 مترمربع در دانشگاه یزد ایجاد می شود