مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 فروردین 1394 ساعت 17:352015-03-22پزشكي

10 میلیون حاشیه نشین زیر پوشش خدمات درمانی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان سال، 10 میلیون نفر جمعیت حاشیه نشین تحت پوشش خدمات بهداشتی- درمانی قرار می­ گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی با حضور در جمع صمیمی پزشکان، پرستاران و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ابن سینا و عیادت از بیماران بستری از این بیمارستان روانپزشکی بازدید کرد و ضمن تبریک سال جدید اظهار امیدواری کرد: سال نو برای همه ایرانیان سالی همراه با شادکامی و سلامتی و موفقیت باشد.

وی با بیان علت حضور خود در مرکز روانپزشکی ابن­ سینا، گفت: ما در حوزه سلامت روان، مشکلات زیادی داریم و امکانات کمی در کشور برای این قسمت وجود دارد.

تعداد تخت­ های روانپزشکی خیلی کم است و نزدیک 40 هزار تخت در سراسر کشور کمبود داریم.

وی گفت: امیدوارم در سال جدید، خیرین سلامت و نیکوکاران در این حوزه به بیماران و دولت کمک کنند تا تعداد تخت­ ها افزایش پیدا کند.

هاشمی تصریح کرد: برای اولین بار در سطح وزارت بهداشت، قائم مقام مشارکت های مردمی منصوب شد تا با جلب حمایت نیکوکاران بتوان مشکلات اینگونه مراکز را مرتفع کرد.

وی با بیان این­که بیماران مبتلا به اختلالات اعصاب و روان از نیازمندترین بیماران هستند، اظهار داشت: به دلیل مزمن شدن اینگونه بیماری­ها، هزینه های سنگینی برای خانواده های بیماران به همراه خواهد داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون حاشیه نشین زیر پوشش خدمات درمانی

10 میلیون حاشیه نشین زیر پوشش خدمات درمانی