مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 فروردین 1394 ساعت 14:352015-03-22پزشكي

کمبود 40 هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور/ هر 1000 نفر یک کارشناس بهداشت


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بزرگ ترین دستاورد سال 93 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را هم نوایی دولت و مجلس در حوزه سلامت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از وبدا، حسن قاضی زاده هاشمی در جمع صمیمی پزشکان، پرستاران و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ابن سینا و عیادت از بیماران بستری از این بیمارستان روانپزشکی اظهار داشت: حضور من در مرکز روانپزشکی در این لحظات پایانی سال بعد از خدا قوت گفتن به پرسنل بیمارستان، به این دلیل است که در حوزه سلامت روان مشکلات زیادی داریم و امکانات کمی در کشور برای این قسمت وجود دارد.

وی گفت: تعداد تخت های روانپزشکی خیلی کم است و نزدیک به 40 هزار تخت در سراسر کشور کمبود داریم که امیدوارم در سال جدید خیرین سلامت و نیکوکاران در این حوزه به بیماران و دولت کمک کنند تا تعداد تخت ها افزایش پیدا کند.

وزیر بهداشت با اشاره به قدمت 60 ساله بیمارستان روانپزشکی حجاری اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح وزارت بهداشت قائم مقام مشارکت های مردمی منصوب شد که با جلب حمایت نیکوکاران بتوان مشکلات اینگونه مراکز را برطرف کرد.

هاشمی با بیان اینکه بیماران مبتلا به اختلالات اعصاب و روان از محروم ترین بیماران هستند، اظهار کرد: به دلیل مزمن شدن اینگونه بیماری ها هزینه های سنگینی برای خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 40 هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور/ هر 1000 نفر یک کارشناس بهداشت

کمبود 40 هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور/ هر 1000 نفر یک کارشناس بهداشت