مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1393 ساعت 11:302015-03-14حوادث

دستگیری قاتل فراری هنگام زورگیری


فردی که یک سال پیش در یک تصادف، با زیر گرفتن عابری پیاده، مرگ او را رقم زده بود، پس از یک سال در جریان یک زورگیری به دام افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، سرهنگ کارآگاه میرزکی، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: ساعت 14 پنجم بهمن ماه امسال دو سرنشین یک دستگاه موتوسیکلت هوندا 125 به یک عابر که در حال صحبت با گوشی تلفن همراهش بود نزدیک و در یک لحظه اقدام به سرقت گوشی او کرده و از محل متواری شدند.

اما پس از طی چند متر، راکب موتوسیکلت تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد و به این ترتیب اهالی محل موفق شدند یکی از سارقان را دستگیر کنند.

با دستگیری یکی از سارقان، موضوع ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد و ماموران پس از حضور در محل، متهم را به مقر انتظامی منتقل کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع موبایل قاپی، تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به آن را آغاز کردند.

شاکی که از ناحیه دست راست و پیشانی مورد اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود، به کارآگاهان گفت: روز حادثه در حال مکالمه با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان دو راکب موتورسوار گوشی ام را به سرقت بردند.

آنها قصد فرار داشتند اما چند متر جلوتر موتوسیکلت روی زمین افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری هنگام زورگیری

دستگیری قاتل فراری هنگام زورگیری