مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1393 ساعت 14:252015-03-11اقتصادي

کشف 3 محموله بزرگ قاچاق طلا/ بار سیب زمینی طلایی شد


رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزییات 3 پرونده بزرگ کشف قاچاق طلا را اعلام کرد و گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق در 3 استان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حبیب الله حقیقی امروز در نشستی خبری با اشاره به جزییات 3 پرونده بزرگ قاچاق طلا گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق که در حال ورود یا خروج از مرزهای کشور بود، در 3 استان هرمزگان، بوشهر و آذربایجان غربی کشف شد.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در سال 93 نسبت به سال 92 با کاهش حجم قاچاق مواجه بوده ایم، در مورد آخرین وضعیت برخورد با پرونده های قاچاق طلا در کشور گفت: پرونده هایی در مورد قاچاق ارز و طلا در دست اقدام است که نتیجه 3 پرونده مذکور نهایی شده است.

وی در مورد جزییات هر یک از این پرونده ها گفت: محموله طلا که در حال خروج از کشور در آب های خلیج فارس در استان هرمزگان بود، به وزن 214 کیلوگرم کشف شد که شامل 1911 قطعه سکه تمام بهار آزادی، 50 نیم سکه طلا، 149 ربع سکه جمعا به ارزش 323 میلیارد ریال بود که توسط سربازان گمنام امام زمان کشف شد.

حقیقی ادامه داد: جالب اینجاست که این محموله طلا در پوشش بار سیب زمینی در حال انتقال به امارات بود که متخلفان بازداشت و 647 میلیارد ریال جزای نقدی برای آنها در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 محموله بزرگ قاچاق طلا/ بار سیب زمینی طلایی شد

کشف 3 محموله بزرگ قاچاق طلا/ بار سیب زمینی طلایی شد