مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1393 ساعت 12:352015-03-09سياسي

اعزام کاروان 350 نفره دانشجویان خواهر دانشگاه های آذربایجان غربی به سرزمین های نور


صبح امروز 350 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های آذربایجان غربی به مناطق و یادمان‏ های دوران دفاع مقدس در جنوب غرب کشور اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از ارومیه،" صبح امروز 350 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های آذربایجان غربی بعد از حضور در مزار شهدای ارومیه و تجدید میثاق با آرمان های والای آنان، عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شدند.

در این مراسم وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی دفاع مقدس را برگ زرین تاریخ ایران دانست و گفت: راهیان نور مقدمه ای برای بازگشت ما به خویشتن است، نسل جوان با مقاومت آشنا می شوند و می دانند که در مسیر کمال و در مقابله با تهاجم فرهنگی، امروز بهترین مورد راهیان نور است که به لطف خدا جوانان در این سفر معنوی با مقاومت نسل اول انقلاب آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: دشمن امروز می خواهد با تحریف شجاعت و فداکاری جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس این رشادت ها را از ذهن ملت ایران پاک کند، چرا که ماندگاری این ایثارگری ها عامل بازدارنده در برابر تهاجمات دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: پیام 215 هزار شهیدی که در دوران جنگ تحمیلی سرمایه اصلی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، حفظ استقلال و دفاع از حریم ولایت بود که شما دانشجویان نیز باید پاسدار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان 350 نفره دانشجویان خواهر دانشگاه های آذربایجان غربی به سرزمین های نور

اعزام کاروان 350 نفره دانشجویان خواهر دانشگاه های آذربایجان غربی به سرزمین های نور