مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1393 ساعت 19:502015-03-08اقتصادي

تهیه اطلس سلامت روان برای کارگران


صادقی همچنین با اشاره به تهیه اطلس جامعه کارگری از سوی دفتر مشاوره سازمان بهزیستی گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده این دفتر با همکاری وزارت رفاه است که هم اکنون در نقاط مختلف جامعه کارگری در حال اجراست و در این طرح میزان سلامت روان جامعه کارگران ارزیابی می شود.

- مدیرکل دفتر مشاوره سازمان بهزیستی کشور از تهیه اطلس سلامت روان جامعه کارگران کشور خبر داد و گفت: در 11 ماه گذشته حدود 100 هزار نفر برای مشاوره با سامانه 1480 تماس گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرمحمد صادقی در نشست خبری ارزیابی عملکرد سال جاری با بیان اینکه دفتر مشاوره سازمان بهزیست کشور در بخش صدور مشاوره به مراکز مشاوره خصوصی و دولتی فعالیت می کند، افزود: در حال حاضر 1300 مشاوره خصوصی و 26 مرکز مشاوره دولتی در سطح کشور خدمات مشاوره ای به مردم ارائه می کند.

وی با اشاره به فعالیت خط مشاوره تلفنی 1480 در کشور گفت: در 11 ماه گذشته حدود 100 هزار نفر با خط اشاره شده تماس برقرار کرده اند.

مدیرکل دفتر مشاوره سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه خط مشاوره دیگری ویژه کارگران با همراهی وزارت رفاه راه اندازی شده است، گفت: این خط مشاوره راهنمایی های لازم را در موضوعات مختلف از جمله مسائل کاری به کارگران ارائه می کند و کارگران می توانند با تماس با شماره 4394 از خدمات مشاوره ای در نظر گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلس سلامت روان برای کارگران

تهیه اطلس سلامت روان برای کارگران