مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 22:502015-03-06سياسي

بخشدار شهمیرزاد: فرهنگ کار خیر بیشتر در جامعه نهادینه شود


امروز لازم است تا فرهنگ کار خیر بیشتر از گذشته در جامعه نهادینه شود.

- " از شهمیرزاد، علی عاشوری امشب در آیین گشایش سومین بازارچه خیریه شهمیرزاد که توسط موسسه خیریه امیرالمؤمنین (ع) شهمیرزاد در محل مدرسه نوری نسب این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه خیران موسسه خیریه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: فعالان موسسه خیریه امیرالمؤمنین (ع) در عمل نشان دادند که دلسوز مردم هستند، هم نوع خود را درک می کنند و پیگیر مسائلشان بوده و به فکر هم نوع خویش خواهند بود.

عاشوری افزود: زمانی که یکی از اعضای بدن دچار آسیبی می شود، دیگر اعضا نیز درد و مشکل را احساس می کنند و آرام و قرار ندارند و اگر در جامعه ما افراد به فکر هم نوع خود نباشند و دلسوزی نکنند، آن جامعه خوب و پایدار نخواهد بود.

بخشدار شهمیرزاد گفت: یکی از نمونه ها و الگوهایی که بدون هیچ چشم داشتی به هم نوع خود کمک می کنند و دغدغه کمک به مردم را دارند، می توان دست اندرکاران موسسه خیریه امیرالمؤمنین (ع) شهمیرزاد معرفی کرد که توفیق روزافزون در جهت خدمت به محرومان را برای این افراد از خداوند متعال مسئلت داریم.

بازدیدکنندگان از امروز می توانند از این بازارچه که با استقبال پرشور مردمی آغاز به کار کرده، تا 21 اسفند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب به خرید بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار شهمیرزاد: فرهنگ کار خیر بیشتر در جامعه نهادینه شود

بخشدار شهمیرزاد: فرهنگ کار خیر بیشتر در جامعه نهادینه شود