مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 22:002015-03-06اقتصادي

مدیر امور عشایر مهدی شهر: آب انبارهای مسیر کوچ عشایر در مهدی شهر آب رسانی شد


مدیر امور عشایر شهرستان مهدی شهر گفت: آب انبارهای مسیر کوچ عشایر در مهدی شهر به صور سیار آب رسانی شد.

- " از مهدی شهر، حسین اصغری امشب در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تأمین آب عشایر در ایام کوچ باید مورد توجه قرار گیرد و بررسی های لازم در این زمینه انجام شود، اظهار کرد: در سال جاری در کوچ بهاره و پاییزه عشایر شهرستان مهدی شهر، 5.

5 میلیون لیتر آب به صورت سیار به آب انبارهای مسیر کوچ این عشایر تزریق شده است که برای این کار اعتباری بالغ بری 350 میلیون ریال در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان مهدی شهر عشایر یکی از اصلی ترین قشرها به حساب می آیند و باید به این قشر و امکانات رفاهی آن ها توجه خاصی شود، تصریح کرد: طرح نگهداری و مرمت راه های عشایری شهرستان مهدی شهر به طول تقریبی 600 کیلومتر با اعتبار 210 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور عشایر شهرستان مهدی شهر با اشاره به اینکه وجود آب برای عشایر بسیار حیاتی بوده و با توجه به مشکلات کم آبی و خشک سالی در استان سمنان این نیاز عشایر بیش از پیش در اولویت قرار گرفته است، تصریح کرد: امور عشایر شهرستان مهدی شهر با تخصیص اعتبار 480 میلیون ریال، هفت مورد پروژه تأمین آب برای عشایر شامل بهسازی چشمه، انتقال آب، ساخت آبشخور، ساخت منبع ذخیره آب و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر امور عشایر مهدی شهر: آب انبارهای مسیر کوچ عشایر در مهدی شهر آب رسانی شد

مدیر امور عشایر مهدی شهر: آب انبارهای مسیر کوچ عشایر در مهدی شهر آب رسانی شد