مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 20:152015-03-06ورزشي

خوردبین: امیدوار به تغییر زمان بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم


با اقداماتی که از سوی باشگاه پرسپولیس صورت گرفته، مسوولان سازمان لیگ و آقای مهدی تاج پیگیر هستند تا در صورت موافقت باشگاه نفت مسجد سلیمان تاریخ جدیدی برای بازی با این تیم مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود خوردبین با اشاره به درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای تغییر زمان بازی این تیم با نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به نامه نگاری ها و رایزنی های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه و با توجه به اقداماتی که خبر آن از سازمان لیگ نیز به گوش می رسد، امیدوار شده ایم که بازی با نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود تا تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در شرایط مناسبت تری به مصاف نماینده عربستانی برود.

به ویژه که این بازی برای همه ایرانی ها اهمیت دارد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ پیش از این نیز بارها تلاش کرده نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا حد امکان در شرایط مناسب تری به مصاف حریفان خود بروند.

بدون تردید انجام چهار بازی در چهارده روز آن هم با توجه به برگزاری همه آنها در خارج از خانه باعث تحلیل رفتن توان فنی و تمرکز هر تیمی می شود.

البته برنامه های لیگ نیز با فشردگی خاصی در حال انجام است و امکان تغییر با محدودیت روبروست اما آنچه بدیهی است اینکه به تعویق افتادن بازی با نفت کمک زیادی به ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوردبین: امیدوار به تغییر زمان بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم

خوردبین: امیدوار به تغییر زمان بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم