مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 19:402015-03-06سياسي

معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست اجرا است


ساخت 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست اجرا است.

- " از باشت، عصر امروز مراسم کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت با حضور معاون وزیر راه، نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این آیین اظهار کرد: این بیمارستان که اولین بیمارستان کشور به روش جدید در نقشه و خدمت رسانی است در سه طبقه زیر زمین، هم کف و طبقه اول احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر این بیمارستان باشت با توجه به نیاز امروز در نظر گرفته شده است، افزود: این بیمارستان متناسب با سازمان جهانی سلامت ساخته می شود و الگویی برای ساخت بیمارستان در سطح کشور خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان یک بیمارستان عمومی در نظر گرفته شده که دارای چهار بخش تخصصی از جمله کودکان و نوزادان، زنان و زایمان، داخلی و جراحی و دو اتاق عمل است.

علیزاده پنج تخت دیالیز و چهار تخت در بخش مراقبت های ویژه ccu و ICU را از دیگر خدمات در نظر گرفته برای این بیمارستان برشمرد.

وی نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت را عامل پیشرفت های چشم گیر در این حوزه برشمرد و گفت: 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست ساخت داریم که از این تعداد 28 بیمارستان در قالب دو هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست اجرا است

معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست اجرا است