مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 18:202015-03-06سياسي

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری: حفظ دستاوردهای شهدا بر جامعه واجب است


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر پاس داشت فرهنگ شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: حفظ دستاوردهای بزرگ شهدا بر جامعه واجب است.

- " از رودسر، آیت الله رضا رمضانی عصر امروز در یادواره شهدای رحیم آباد با اشاره به اینکه شهدا امانت هایی هستند که به ما سپرده شدند اظهار کرد: یاد، خاطره و فرهنگ شهدا باید در جامعه پاس داشته شود.

وی بر حفظ اهداف شهدا که برای آن مقاومت و مبارزه کردند، تاکید کرد و افزود: شهیدان انگیزه های الهی داشتند و با شهادت ماندگار شدند.

رمضانی با بیان اینکه خداوند در دنیا و آخرت به شهدا جایگاه والا داده است، تصریح کرد: شهدا در دنیا قهرمانان دینی محسوب می شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حفظ دستاوردهای بزرگ شهدا را بر جامعه واجب برشمرد و بیان کرد: نباید تنها به نقل خاطرات شهدا اکتفا شود و باید راه شهیدان را یاد بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در آخرت به شهدا قول شفاعت داده شده است، گفت: در آموزه های دینی ما آمده، دعای شهدا مستجاب می شود.

رمضانی شهدا را دارای مراتبی دانست و خاطرنشان کرد: تمام شهیدان از مقام شفاعت برخوردارند ضمن اینکه خانواده شهدا جایگاه بسیار عظیمی دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تاثیرگذاری دین در زندگی انسان اشاره کرد و یادآور شد: در روایات آمده، اگر انسان کنار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری: حفظ دستاوردهای شهدا بر جامعه واجب است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری: حفظ دستاوردهای شهدا بر جامعه واجب است